Kağıttan Banner

Bu tarz (özellikle kumaş olanlar) bannerlar çok hoşuma gidiyor. Dikiş makinam olmadığı için bu bannerin kumaş versiyonunu hazırlayamadım, bende kağıttan olanını yaptım.

İhtiyacınız olan malzemeler, eski renkli dergi sayfaları, kurdele ve yapıştırıcı. Önce baklava şeklinde bir kalıp hazırladım kendime ve dergi sayfalarından renkli renkli baklavalar kestim. Sonrasında bunları ortadan katladım ve kurdeleyide üst kısmına koyarak yapıştırdım.

Bunu kızımın odası için hazırladım. İkinci bölümde ise üstüne harfler yerleştireceğim.

http://www.yapyapistir.com/

Kağıttan Banner” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

