Çamaşır günü

Eski günleri biraz hatırlayım istedim 🙂 Hatırlıyorum da bizim çocukluğumuzda bir gün çamaşır günü ilan edilirdi. Merdaneli çamaşır makinası açılır, banyonun her tarafı su olur ve o günü hiççç sevmezdim. Tek sevdiğim yönü merdaneden sıkışıp çıkan, pestile dönmüş çarşaflar olurdu.
Kartım için fon kartonunu ortadan ikiye katlayıp üzerine çizgili scrapbook kağıdı yapıştırdım. Farklı desenlerdende pantolanlar kestim ve çamaşır ipimi tutturmak için brad kullandım. Pantolanlarımı da küçük mandallarla ipime astım 🙂 Küçük mandallar çok yakında www.yapyapistir.com ‘da bulabilirsiniz.
Sizin çamaşır günü hatıralarınız nasıl? Hadi anlatın bakalım….
Çamaşır günü” üzerine 2 yorum

  1. BİZİM ÇOCUKLUĞUMUZDA İSE MAKİNA ANNECİKLERİMİZİN ELLERİ KOLLARI İDİ.HEPSİ NURLAR İÇİNDE YATSINLAR .KAYNATARAK SABUNLA YIKANIRDI BEN ÇOCUKKEN CİVİDE YATIRILIRDI SAKIZ GİBİ BEYAZLAR.BENİ DE ÇOCUKLUĞUMA GÖTÜRDÜN.SONRA BAHÇEYE ASILRDI ÇAMAŞIRLAR,BEN DE RÜZGARDA UÇUŞMALARINI ZEVKLE İZLERDİM.

Bir Cevap Yazın

