Bebek Kartı ve Bebek Hediye Paketi

Selin’in adaşı Selin Bebek için hazırladığımız hediye kartı ve hediye paketi karşınızda.
2 farklı renk karton kullandım kartı hazırlarken. Pembe kartonun alt kısımlarını alfabe şekilgeç seti kullanarak “Selin” ismini oluşturdum.
Beyaz kartonun kenarını kağıt eskitme aparatı ile eskittim. Üstüne akrilik baskı ile bebek arabası uygulaması yaptım ve pembe keçe kelebek ilave ettim.
Farklı malzemeleri bir araya getirirek sevdikleriniz için değişik hediyeler oluşturmak gerçekten çok keyifli.
Denemenizi tavsiye ederim.
Sevgilerimle,
Esra Madran
Bebek Kartı ve Bebek Hediye Paketi” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

