Doğumgünü Parti Masası-Lezzet Dergisi

Lezzet Dergisi’nin Ekim 2010 sayısı için Sevgili Ayşem hazırlayacağı tarifler için bir güzellik yapmak isteyince, kafa kafaya verdik ve Merve’nin bize verdiği destekle yukarıdaki güzel masa ortaya çıktı.

Ayşem pişirdi, Merve tasarımları oluşturdu bende bunları gerçeğe dönüştürdüm.
Sevgiler
Esra Madran
Doğumgünü Parti Masası-Lezzet Dergisi” üzerine 3 yorum

  1. emel

    Esracığım ben senin çocukluk kapı karşıki komşunuz emel ablan lezzet dergisinin bu sayısında benim ve kızım meldanın birlikte yürüttüğümüz yemekzevki.net sitesinin sahibiyiz.ve meldanın da lezzet dergisinin bu sayısında tarifi yayınlandı.seninle kısa zamanda görüşmek isterim nerden nereye çok şaşırdım.Ayrıca yaptıklarında çok başarılı ve çok cici çalışmalar olmuş kolaylıklar diliyorum sevgiler hoşçakal.

Bir Cevap Yazın

