Doğumgünü Kartı

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Hep ben mi kart hazırlayacağım? Benim için hazırlanmış harika bir kart karşınızda. Sevgili arkadaşım Berna bu güzel kartı benim doğumgünüm için hazırlamış.

Arkadaşlarınız için hazırlayacağınız böyle bir kart eminim benim gibi onları da çok mutlu edecektir.

Doğumgünü Kartı” üzerine bir yorum

  1. Ellerinize sağlık tüm hazırladığınız emekler için hepside çok güzellerr…
    Önceki bloğunuza üye olmuştum ve sizi izliyordum.Fakat artık izleyemiyorum o cicileri ve emekleri.Yeni adresinize nasıl üye olabilirim.İzle bölümü yok.
    Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

