Süslü Kek

 

Küçük dokunuşlarla elimizde ki herşeyi görsel bir şölene dönüştürebiliriz.

Ben  kekim için yaptım bunu.

Ayrıca benim gibi mutfağı zayıf olan birisi bile pişirebiliyorsa siz de bu keki rahatlıkla yapabilirsiniz. Hem çok kolay hem çok lezzetli.

İhtiyacınız olan malzemeler

3 bardak un
3 yumurta
1 bardak sıvıyağ
1 kabartma tozu
1/2 bardak yoğurt
1 çay kaşığı tuz
2 çay kaşığı kekik
1 bardak dilimli zeytin (yeşil veya siyah)

Yapılışı
Fırınınızı 180 derecede önceden ısıtın. Tüm malzemeyi bir kapta karıştırıp en son zeytinlerinizi ilave edip, yağladığınız kalıba koyup fırına verin yaklaşık 40 dakika pişirin. Veee kekeniz hazır.

Ben süslemek için yağlı kağıtla paket yapıp, kelebekler kullandım.

Afiyet olsun.

Süslü Kek” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

