Depremzedelere Yardım

Geçen hafta ve bu hafta hepimizin için üzücü oldu.

Ama hepimiz kenetlenerek nasıl bir millet olduğumuzu bir kez daha gösterdik.

Yaptığımız ve yapacağımız yardımlarla Van’ın da yarasını saracağız.

Doğru bilgiye çabuk ve hızlı ulaşmak ve yardım yapmak için aşağıdaki bilgilerden faydalanabilirsiniz.

 

EN KOLAY YARDIM:

Kızılay’a 2868’e boş SMS atarak 5 TL yardım yapabilirsiniz. Daha fazla yardım yapmak istiyorsanız daha fazla mesaj atın.

Ayrıca Kızılay Yardım Hattı için:

Ankara          0.312.245 45 00 veya 0.312.430 18 14

Istanbul        0.216.517 08 00

Şişli Belediyesi yardım hattı: 0.212.288 75 76

Erciş Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Hattı: 0.432.351 59 06

Ne yardım yapabilirsiniz, nelere ihtiyaç var? Son bilgiler için sosyal medyayı kullanın:

Twitter: @VanDayanisma

Facebookwww.facebook.com/vandayanisma

Bloghttp://yalnizdegilsinvan.wordpress.com/

 

 

Bir Cevap Yazın

